top of page
Writer's pictureAna Šparavec

Logo dizajn i vizualni identitet - Jezična učionica

Dizajn logotipa i vizualnog identiteta za Jezičnu učionicu - Virtualna nastava stranih jezika. Jezična učionica pomaže odraslim osobama da (samostalno) savladaju njemački i ruski jezik. Glavne smjernice za logo: MODERAN | RAZIGRAN | VIRTUALAN | VIBRANTAN.

Cilj logotipa je postići pozitivan osjećaj sigurnog mjesta gdje će klijenti dobiti uslugu u potpunosti prilagođenu svojim potrebama.

Logo dizajn - Jezična učionica
Logo dizajn - Jezična učionica
Logo dizajn i vizualni identitet - Jezična učionica

Jednostavan, jedinstven, funkcionalan i jako širokog potencijala su glavne karakteristike logotipa. Tipografija je veoma čista, ujednačena, stabilna, čitka. Zaobljeni rubovi joj daju poseban efekt i osjećaj ugode.


Logo dizajn i vizualni identitet - Jezična učionica
Logo dizajn - Jezična učionica

Znak logotipa je na prvu apstraktan, no kreiran je kombinirajući slova J i U te iste tipografije, te dupliciranjem i okretanjem novonastalog oblika. Oblici se slažu gotovo kao puzzle i nose preneseno značenje osobnog razvoja i učenja koje postižemo učeći nove jezike. Razigranost boja se uravnotežuje crnim nazivom, te iako je znak pomalo asimetričan, logotip je u cjelini stabilan, čvrst i lako prepoznatljiv.


Logo dizajn - Jezična učionica

Glavna boja vizualnog identiteta je ljubičasta, najmanje zastupljena u samom logotipu a savršena za ostale primjene i materijale. Kada se logo koristi na ljubičastoj pozadini ljubičasti dio znaka se zamjenjuje bijelim kao i tekst koji je u bijeloj boji. Za crnu pozadinu ostaje ljubičasti dio, no sami znak dobiva mali bijeli obrub kako bi se boje istaknule na tamnoj pozadini.



Vizualni identitet koji ga prati je jako zabavan i zanimljiv koristeći 4 boje iz znaka, kombiniran u linije sa šarenim detaljima.



Klijent: Jezična učionica

Dizajn: Ana Šparavec, Strode Design Studios

Godina: 2023.


TREBA VAM LOGO?

Javite se za ponudu vez obaveza na strodestudios@gmail.com

Comentarios


bottom of page